| 1- چه میزان از خدمات پس از فروش رضایت دارید؟ |
| |
| 2- برخورد همکاران پشتیبان با مجموعه ی شما چگونه بوده است؟ |
| |
| 3- چه میزان از سرعت و دقت همکاران پشتیبان رضایت دارید؟ |
| |
| 4- ارتباط با پشتیبان چه مقدار به برطرف شدن مشکلات و یا سوال های شما کمک کرده است؟ |
| |
| 5- پیشنهاد میدهید اغلب چگونه با هم در ارتباط باشیم؟ |
| |
| 6- میزان کارایی نرم افزار در مجموعه ی شما چه قدر است؟ |
| |
| 7- آیا نیاز به تغییرات در نرم افزار احساس می کنید؟ |
| |
| 8- عمده ترین تغییرات مورد انتظار را در چه حوزه ای می بینید؟ |
| |
| 9- چه میزان از توسعه و امکانات جدید نرم افزار آگاهی دارید؟ |
| |
| 10- آیا از اکثر امکانات نرم افزار خریداری شده استفاده می کنید؟ |
| |
| 11- آیا شما نرم افزار Pardis CRM را به دیگران پیشنهاد می دهید؟ |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |