1- چه میزان از خدمات پس از فروش رضایت دارید؟ |
| |
2- برخورد همکاران پشتیبان با مجموعه ی شما چگونه بوده است؟ |
| |
3- چه میزان از سرعت و دقت همکاران پشتیبان رضایت دارید؟ |
| |
4- ارتباط با پشتیبان چه مقدار به برطرف شدن مشکلات و یا سوال های شما کمک کرده است؟ |
| |
5- پیشنهاد میدهید اغلب چگونه با هم در ارتباط باشیم؟ |
| |
6- میزان کارایی نرم افزار در مجموعه ی شما چه قدر است؟ |
| |
7- آیا نیاز به تغییرات در نرم افزار احساس می کنید؟ |
| |
8- عمده ترین تغییرات مورد انتظار را در چه حوزه ای می بینید؟ |
| |
9- چه میزان از توسعه و امکانات جدید نرم افزار آگاهی دارید؟ |
| |
10- آیا از اکثر امکانات نرم افزار خریداری شده استفاده می کنید؟ |
| |
11- آیا شما نرم افزار Pardis CRM را به دیگران پیشنهاد می دهید؟ |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |